A hajó sorsáért hosszú idő óta civilek is aggódnak. Ők a Facebookon keresztül próbáltak meg támogatást szerezni, illetve hallatni a hangjukat. Több fórumot is szerveztek már, ahová megpróbálták egy asztalhoz ültetni a hajóval kapcsolatban álló illetékeseket..
A hétvégén a közösségi oldalra felkerült fotók tanúsága szerint valaki szombaton több transzparens tett fel a hajóra, melyekkel a Szőke Tisza méltatlan helyzetére kívánta a figyelmet felhívni. A kifeszített feliratokból kettőt már eltávolítottak, egy azonban még mindig fenn van.
A nemzetiszínű transzparens szövege
1918-ban a központi hatalmak konzulátusát és bankjait mentettem ki Bulgáriából.
1926-ban velem díszítették a legnagyobb magyar pénzérmét, a 100 pengőst.
1938-ban az Eucharisztikus Világtalálkozónak én voltam a vezérhajója.
1938-ban engem ünnepelt a Felvidék népe mikor visszacsatoláskor bevonultam.
1940-ben 3200 besszarábiai németet szállítottam át a III. Birodalomba.
1946-ban 10 társammal együtt lefoglaltak az angol hitelezők.
1947. május 6-án vezetésemmel hazaszöktünk.
1947. szeptember 8-án a Szövetséges Ellenőrző Bizottság a fedélzetemen adta át az előttem felsorakozott magyar flottát a MAHART jogelődjének.
A háború után, mikor még nem voltak hidak és vasút, én hordtam az élelmet a fővárosba.
1976-tól méltatlan sorban lakom Szegeden, 2000-től itt pusztulok Tápén, noha Magyarország zászlóshajója voltam.
Hajdani pompámat mutatja, hogy nem tudok más folyami hajóról, akinek 4 szintes lépcsőháza volna!
Nincs nálam nagyobb kétkéményes oldalkerekes gőzhajó a világon!
ÁRTÓ KÉZZEL EZEK UTÁN CSAK AZ NYÚLJON HOZZÁM,
AKI HASONLÓ KVALITÁSSAL, ÉRDEMMEL RENDELKEZIK
VAGY TÖBBET TETT A HAZÁNKÉRT!!!
VAGY TÖBBET TETT A HAZÁNKÉRT!!!
KULTURÁLIS ÖRÖKSÉG
NEM
ÚJRAHASZNOSÍTHATÓ